Меню Закрити

3. Комп’ютерні програми. Меню та інструменти. Об’єкт. Властивості об’єкта

4. Комп’ютерні програми. Меню та інструменти. Малюнки та моделі

4.1 Графічний редактор. Меню графічного редактора. Збереження малюнків

4.2 Інструменти малювання геометричних фігур в графічному редакторі

4.3 Створення зображення об’єктів, що складаються з геометричних фігур та зміна значень властивостей

4.4 Інструменти графічного редактора

4.5 Дії з об’єктами в графічному редакторі

4.6 Створення та редагування нескладних малюнків. Добір кольорової гами малюнка

4.7 Створення орнаменту

4.8 Інструменти для роботи з текстом у графічному редакторі

4.9 Пристрої для роботи з малюнками

5. Лінійні алгоритми

5.1 План виконання завдання. Планування в нашому житті

5.2 Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів

5.3 Правила створення алгоритмів

5.4 Комп’ютерне середовище виконавців

5.5 Зміна виконавця у середовищі Скретч

5.6 Створення простих алгоритмів з діалогом виконавців

5.7 Створення малюнків за готовими алгоритмами

5.8 Визначення результату виконання алгоритму. Пошук помилок в алгоритмі

5.9 Створення алгоритмів побудови малюнків у середовищі Скретч

5.10 Виконання власного проекту. Презентація проекту

5.11 Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік