Меню Закрити

17. Основні лінійні алгоритми роботи зі змінними


Завдання:

  • Переглянь програму, яка приведена нижче.
  • Що вона робить?
  • Запусти її на виконання в середовищі Python.
  • Проаналізуй результат. В чому може бути проблема?
a=input("Введи число a:")
b=input("Введи число b:")
c=a+b
print(a,"+",b,"=",c)


Завдання 1

Не використовуючи комп’ютер, спробуй визначити, що виводитиметься в результаті виконання кожної із вказаних команд та заповни 2 стовпець таблиці, яку ти отримав. Потім перевір у Python, чи правильними були твої здогадки, заповни 3 стовпець таблиці. Проаналізуй результат.

print(int("2"+"5"))
print(int("2") + int("5"))
print(int(-3.7) + float(2))
print(str(2.5) + str(3.5))
print(2,5 + 3,5)
print(2.5 + 3.5)
print(float("0.5") - float("0.4"))
print(float("2.5") + str(3.5))

(бланк)


Завдання 2

На 1 м2 площі клумби, що має довжину a та ширину b припадає 4 саджанці. Потрібно порахувати довжину огорожі та кількість саджанців, яку потрібно закупити. (відео)

*Для самоперевірки скористайся даними з таблиці:

Покажи результат вчителю або надішли через classroom.


Завдання 3

Автомобіль рухався з міста А в місто Б із середньою швидкістю 85 км/год протягом 5 годин. Яка відстань між містами? Яку кількість палива було викорастано, якщо витрата становить 6 літрів на 100 кілометрів? Скільки коштів було витрачено, якщо вартість палива 25 грн/л?

Покажи результат вчителю або надішли через classroom.


Завдання 4

Пройди тест. ОБОВʼЯЗКОВО переглянь результати та попрацюй над помилками.

https://forms.gle/LTzYwcKGa7M29hj57

*Для доступу до тесту використай дані шкільного облікового запису. Якщо їх по певній причині в тебе немає, заповни форму зворотнього зв’язку в нижньому правому кутку сторінки, або попроси безпосередньо у вчителя.

**Доступ тільки для учнів Користівського НВК


Додаткові завдання

Виконай декілька завдань на вибір, або які вкаже вчитель.

(стор. 108 підручника)

Покажи результат вчителю або надішли через classroom.


Домашнє завдання:

  • переглянь матеріали уроку;
  • опрацюй матеріали підручника відповідно до змісту уроку;
  • за потреби пройди тест та попрацюй над помилками;
  • аналогічно до завдання 2 виконаного на уроці створи програму для підрахунку довжини огорожі та кількості саджанців для круглої клумби. Радіус клумби вводить користувач.

Надішли результат через classroom.