Завдання 1
Пройди тест https://forms.gle/CNDUQ1Kz1pC2PkeN6
*Для доступу до тесту використай дані шкільного облікового запису. Якщо їх по певній причині в тебе немає, заповни форму зворотнього зв’язку в нижньому правому кутку сторінки, або попроси безпосередньо у вчителя.
**Доступ тільки для учнів Користівського НВК
Завдання 2
Склади програму, яка для двох чисел a та b виведе їх суму, різницю та добуток. В програмі передбач введення користувачем з клавіатури цілих чисел та виведення результатів відповідно до зразка нижче.

Перевір програму для a=8 та b=5.
Покажи результат вчителю або надішли через classroom.
Завдання 3
Склади програму для обчислення значення функції:

Значення змінних a, b, c вводяться користувачем з клавіатури.
Перевір програму для a=16, b=9, c=-17. В результаті має вийти y= -0.4
Покажи результат вчителю або надішли через classroom.
Завдання 4
Склади програму для обчислення заробітної плати працівника, якщо дано:
- кількість днів, які працівник відпрацював;
- ставка за один робочий день;
- податок 20% на заробітну плату.
В програмі передбач введення з клавіатури кількості відпрацьованих днів та ставку за день. Виведення нарахованої заробітної плати за пророблений період, податку та суми до видачі на руки. Імена змінним задай самостійно.
Перевір програму для наступних даних:
- кількість відпрацьованих днів – 20;
- ставка за один робочий день – 350грн;
В результаті виконання програми має вийти:
- нараховано – 7000;
- податок – 1400;
- до видачі – 5600.
Покажи результат вчителю або надішли через classroom.
Домашнє завдання:
- повтори вивчений матеріал;
- створи програму для розв’язку наступної задачі:
Якщо на одну шальку терезів посадити Даринку, яка важить n кілограмів, і Наталку, яка важить на 5 кілограмів менше, а на іншу насипати m кілограмів цукерок, то скільки кілограмів цукерок доведеться з’їсти нещасним дівчаткам, щоб шальки терезів врівноважилися.
Надішли результат через classroom.