Завдання 1
Що буде виведено в результаті виконання наведених нижче програм? Спробуй знайти відповіді, не використовуючи комп’ютер, а потім перевір їх правильність у Python. Проаналізуй допущені помилки.
a=2 if a!=1: print(1) else: print(2)
a=int(input()) b=a+2 if b<=a: print(1) else: print(2)
a="текст" if a!="текст": print(1) else: print(2)
a=1 if a+2>=a*2: a=a+2 else: a=a*2 print(a)
x=1 if x==2: x=x+2 x=x*2 print(x)
x=1 if x==2: x=x+2 x=x*2 print(x)
(бланк)
Завдання 2
Склади програму, що задає користувачеві загадку, наприклад: «Що літає, крил не має, але крила підіймає?» Якщо користувач вводить правильну відповідь: «вітер», то програма видає повідомлення: «Так, супер!», інакше буде виведено повідомлення: «На жаль, ні».
(відео)
Покажи результат вчителю або надішли через classroom.
Завдання 3
Склади програму, яка визначить парне чи непарне число ввів користувач.
*Підказка. Для того, щоб визначити парне чи непарне число його потрібно поділити на 2 з остачею (%). Якщо остача дорівнює 0 – число парне, якщо не дорівнює 0 – непарне.
Покажи результат вчителю або надішли через classroom.
Завдання 4
Пройди тест. ОБОВʼЯЗКОВО переглянь результат та попрацюй над помилками.
https://forms.gle/zYq2ncNqgYz1HwM68
*Для доступу до тесту використай дані шкільного облікового запису. Якщо їх по певній причині в тебе немає, заповни форму зворотнього зв’язку в нижньому правому кутку сторінки, або попроси безпосередньо у вчителя.
**Доступ тільки для учнів Користівського НВК
Додаткові завдання
1. На одному квадратному безлюдному острові зі стороною a метрів перебували k Робінзонів. Чи не порушені права на житло, якщо на кожного Робінзона повинно припадати n м2 площі острова? Значення змінних a, k та n користувач вводить з клавіатури.
2. Зміни попередню програму так, щоб у разі нестачі житлової площі відображалася ще кількість квадратних метрів, якої не вистачає.
Покажи результат вчителю або надішли через classroom.
Домашнє завдання
- переглянь матеріали уроку;
- опрацюй матеріали підручника відповідно до змісту уроку;
- за потреби пройди тест та попрацюй над помилками;
- створи програму за аналогією завдання із загадкою так, щоб вона задавала користувачеві три загадки, а наприкінці виводила кількість правильних відповідей. Кількість правильних відповідей варто лічити в якійсь змінній. Напочатку цій змінній присвоюється значення 0, а в разі правильної відповіді на кожну загадку це значення збільшується на 1.
Надішли результат через classroom.