Меню Закрити

19. Алгоритми із розгалуженнями



Завдання 1

Що буде виведено в результаті виконання наведених нижче програм? Спробуй знайти відповіді, не використовуючи комп’ютер, а потім перевір їх правильність у Python. Проаналізуй допущені помилки.

a=2
if a!=1:
  print(1)
else:
  print(2)
a=int(input())
b=a+2
if b<=a:
  print(1)
else:
  print(2)
a="текст"
if a!="текст":
  print(1)
else:
  print(2)
a=1
if a+2>=a*2:
  a=a+2
else:
  a=a*2
print(a)
x=1
if x==2:
  x=x+2
x=x*2
print(x)
x=1
if x==2:
  x=x+2
  x=x*2
print(x)

(бланк)


Завдання 2

Склади програму, що задає користувачеві загадку, наприклад: «Що літає, крил не має, але крила підіймає?» Якщо користувач вводить правильну відповідь: «вітер», то програма видає повідомлення: «Так, супер!», інакше буде виведено повідомлення: «На жаль, ні».

(відео)

Покажи результат вчителю або надішли через classroom.


Завдання 3

Склади програму, яка визначить парне чи непарне число ввів користувач.

*Підказка. Для того, щоб визначити парне чи непарне число його потрібно поділити на 2 з остачею (%). Якщо остача дорівнює 0 – число парне, якщо не дорівнює 0 – непарне.

Покажи результат вчителю або надішли через classroom.


Завдання 4

Пройди тест. ОБОВʼЯЗКОВО переглянь результат та попрацюй над помилками.

https://forms.gle/zYq2ncNqgYz1HwM68

*Для доступу до тесту використай дані шкільного облікового запису. Якщо їх по певній причині в тебе немає, заповни форму зворотнього зв’язку в нижньому правому кутку сторінки, або попроси безпосередньо у вчителя.

**Доступ тільки для учнів Користівського НВК


Додаткові завдання

Додаткові завдання

1. На одному квадратному безлюдному острові зі стороною a метрів перебували k Робінзонів. Чи не порушені права на житло, якщо на кожного Робінзона повинно припадати n м2 площі острова? Значення змінних a, k та n користувач вводить з клавіатури.

2. Зміни попередню програму так, щоб у разі нестачі житлової площі відображалася ще кількість квадратних метрів, якої не вистачає.

Покажи результат вчителю або надішли через classroom.


Домашнє завдання

  • переглянь матеріали уроку;
  • опрацюй матеріали підручника відповідно до змісту уроку;
  • за потреби пройди тест та попрацюй над помилками;
  • створи програму за аналогією завдання із загадкою так, щоб вона задавала користувачеві три загадки, а наприкінці виводила кількість правильних відповідей. Кількість правильних відповідей варто лічити в якійсь змінній. Напочатку цій змінній присвоюється значення 0, а в разі правильної відповіді на кожну загадку це значення збільшується на 1.

Надішли результат через classroom.