Меню Закрити

22. Цикли. Малювання


Завдання 1

Запрограмуй малювання спіралі. Скористайся заготовкою програми підставивши у дужки необхідні значення відповідно до малюнка.

import turtle
turtle.reset()
turtle.shape("turtle")

turtle.goto(0,0)
turtle.forward()
turtle.left()
turtle.forward()
turtle.left()
turtle.forward()
turtle.left()
turtle.forward()
turtle.left()
turtle.forward()
turtle.left()
turtle.forward()

Покажи результат вчителю або надішли через classroom.


Завдання 2

Створи програму, в якій виконавець намалює наступну фігуру.

  • центр фігури має співпадати з центром графічного вікна;
  • довжина променів 100;
  • кут між променями 45.

Виконай це завдання без використання циклу (відео) та з використанням циклу (відео). Порівняй програми. Зроби висновки.

Покажи результат вчителю або надішли через classroom.


Завдання 3

Створи програму, в якій виконавець намалює 12-ти кутник.

* Враховуючи те, що при малюванні всієї фігури виконавець поверне на 360 градусів, і при цьому він здійснить 12 поворотів, то за кожним разом він має повертати на 360/12=30 градусів.

Покажи результат вчителю або надішли через classroom.


Завдання 4

Пройди тест. ОБОВʼЯЗКОВО переглянь результат та попрацюй над помилками.

(з’явиться незабаром)

*Для доступу до тесту використай дані шкільного облікового запису. Якщо їх по певній причині в тебе немає, заповни форму зворотнього зв’язку в нижньому правому кутку сторінки, або попроси безпосередньо у вчителя.

**Доступ тільки для учнів Користівського НВК


Домашнє завдання

  • переглянь матеріали уроку;
  • опрацюй матеріали підручника відповідно до змісту уроку;
  • за потреби пройди тест та попрацюй над помилками;
  • створи програму, в якій виконавець намалює будь який n-кутник. Значення змінної n вводить користувач.

Надішли результат через classroom.