Завдання 1
Запрограмуй малювання спіралі. Скористайся заготовкою програми підставивши у дужки необхідні значення відповідно до малюнка.

import turtle turtle.reset() turtle.shape("turtle") turtle.goto(0,0) turtle.forward() turtle.left() turtle.forward() turtle.left() turtle.forward() turtle.left() turtle.forward() turtle.left() turtle.forward() turtle.left() turtle.forward()
Покажи результат вчителю або надішли через classroom.
Завдання 2
Створи програму, в якій виконавець намалює наступну фігуру.

- центр фігури має співпадати з центром графічного вікна;
- довжина променів 100;
- кут між променями 45.
Виконай це завдання без використання циклу (відео) та з використанням циклу (відео). Порівняй програми. Зроби висновки.
Покажи результат вчителю або надішли через classroom.
Завдання 3
Створи програму, в якій виконавець намалює 12-ти кутник.
* Враховуючи те, що при малюванні всієї фігури виконавець поверне на 360 градусів, і при цьому він здійснить 12 поворотів, то за кожним разом він має повертати на 360/12=30 градусів.
Покажи результат вчителю або надішли через classroom.
Завдання 4
Пройди тест. ОБОВʼЯЗКОВО переглянь результат та попрацюй над помилками.
(з’явиться незабаром)
*Для доступу до тесту використай дані шкільного облікового запису. Якщо їх по певній причині в тебе немає, заповни форму зворотнього зв’язку в нижньому правому кутку сторінки, або попроси безпосередньо у вчителя.
**Доступ тільки для учнів Користівського НВК
Домашнє завдання
- переглянь матеріали уроку;
- опрацюй матеріали підручника відповідно до змісту уроку;
- за потреби пройди тест та попрацюй над помилками;
- створи програму, в якій виконавець намалює будь який n-кутник. Значення змінної n вводить користувач.
Надішли результат через classroom.